Katter söker nytt hem

Här annonserar våra medlemmar som har bengalkatter som söker en ny familj att leva med.
Är du medlem och vill att din katt ska synas här? Skicka ett mail med uppgifter och bild till webmaster@bengalforeningen.se

Tanga3

Bengaler med karisma

Minileo Alva är en silvermarble hona på 3 år och Minileo Jar-Jar är en silverspotted hane på 1år.
De är keliga, kommunikativa, lekfulla och uppskattar frekvent tillgång till utevistelse i sköna miljöer.
Deras närvaro, karisma och elegans bidrar till en underbar stämning i hemmet.
Vi ser gärna att de flyttar tillsammans då de får ut mycket av varandras sällskap när matte eller husse inte är hemma.

Bengalerna är:
• registrerade med stamtavla
• nykastrerade
• avmaskade
• vaccinerade
• försäkrade
• Id-märkta

Vad kan du erbjuda?
Ring dagstid till 073-8969 423 eller skriv till lovisatang@hotmail.com.
För närvarande bor de i centrala Malmö, där ni är välkomna att besöka.

Med vänliga hälsningar,
Lo

Coral1,5ar

Fairy Queen’s Coral

Fairy Queen’s Coral är mink-spotted hona på två år som söker ett nytt hem. Hon kan vara lite blyg i början med nya människor. När hon väl känner sig trygg så är hon en gosig katt som gärna ligger i knät och sover i din säng om nätterna. Coral är innekatt idag och jag vill att hon skall fortsätta att vara det. Hon har haft två kullar här hos oss men är nu kastrerad. Då hon har svårt att komma överens med några av våra andra katter här hemma, tor jag att hon mår bäst av att bo som ensamkatt. Coral är stambokförd i Sverak.
Om du tror att du kan erbjuda henne ett bra hem så hör av dig på mail och berätta lite om dig och vad du kan erbjuda Coral för hem. Vi bor i Stockholm.

Priset är 4000 kr.
Min mailadress är gisela@fairyqueens.se